torsdag

tänkte dela med mig av min härliga dag för att jag bl.a. inte har uppdaterat er på ett tag ;)
vaknade med ont i huvudet (N)
har haft tråkigt idag (N)
men huvudvärken försvann (Y)
gick ut för att sola (Y)
fick roligt när solen kom fram men den gömde sig illa kvickt (Y/N)
då blev det tråkigt igen och jag gick in (N)
kusin alice kom för att sova här och syster alva förljde med att lämna (Y)
alva åkte =( (N)
sen så blev det skoj när emma bad mig fixa hennes header! :D älska PS! (Y)
nu har jag ont i huvudet igen.. (N)
ställning: 6 N / 5 Y
antar att det varit en varken dålig eller bra dag då eller? naej,

Godnatt <3

(http://ekarlstrom.blogg.se) kanske har hon satt in den, kanske inte..

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: