sleepover

Inatt sov jag över hos Barrobäbis :) mys!<3 Vi tittade på två filmer, en jätteäcklig som jag inte kommer ihåg vad den heter, nånting med creepy 2 ;) USCH säger jag bara! den var både disgusting och weird. Efter den så tittade vi på BRING IT ON In it to win it och den var deffinitivt bätttre :)
Innan på dagen efter att Marielle hade sovit över hos mig (=D) så åkte jag in till stan och shoppade kläder på mellandagsrean. Totalt 7 plagg, muy mucho för att vara mig ;o Efter det så åkte Jag och Carro hem till Bells och såg hennes nya lägenhet som kommer att bli jättefin när renoveringarna är klara :) köket var underbart tyckte jag.
Nu så ska jag läsa lite HarryP :)
Jag tror jag håller på att bli sjuk :/

puss

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: