It's Julafton

Bella's Lullaby

Jag måste bara börja med att säga GOD JUL till er ^^
Och grattis till Jenny som fyller hela 17 år på självaste julafton :) GRATTIS SCHYGGING<3
Vi gick och grattade henne idag också :) och gav henne sin present ;)
Jag vaknade klockan sju, av att jag var tvungen att gå på toa. Och då var självklart toan uppe upptagen så jag fick gå ner och då piggnade jag till. Fast jag gick ändå och la mig ca en halvtimme senare.
Det har varit väldigt mysig iår. Inte som vi brukar fira utan vi var hemma, mormor&morfar och morbror kom, och farfar också :) det var roligt, brukar inte fira självaste julafton med honom nu på senaste för att han hör så dåligt och tycker att det är jobbigt att vara där det är mycket folk och pratas mycket, stackarn "/
Jag har fått:
  • The Killers "Day & Age" - Malin, lillasyster
  • Hörlurar till mobilen - Sara, tvillingsyster
  • Tre böcker (Harry Potter 3,4,och 6), en urgosig filt från Chilli, 500kr, choklad och Twilight - Mamma och Pappa
  • 500kr och choklad - Mormor & Morfar & Jocke(morbror)
  • 1000kr - Farfar
  • Jasmin hudlotion&duschgel och skrubvantar The BodyShop - Kussarna
  • 500kr - Faster & Janne
  1. The Killers ska jag byta, för jag fick den med Sara och jag gav samma skiva till Sara ;)
  2. Twilight ska jag också byta, för det var pocket och jag vill ha en bok med hård pärm.
  3. 1000kr försvann direkt till mormor&morfar för jag var skyldig dem det. (Coldplay bl.a.)
There you've got that. Kommer inte på något mer. Har inte tid att skriva mer heller, ska gå och läsa lite HP <3

Jag måste bara säga att det var jätteroligt att lura Malin :D
hon fick också en filt från Chilli. Och så när hon öppnade det sista och största paketet så var det också en filt xD "Men jag vill inte ha en till filt!" sa hon och började nästan gråta. Och så fortsatte hon att öppna, och så såg hon att det var PS2 ABBA singstar! :D och så sa hon "Men jag har ju fortfarande inget Playstation!!!" lite smått irriterat. Och sen så såg hon att det var PS2 också! Hon blev så glad så ^^

merryx

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: