be right back

Jag sitter på lektion
och en i klassen sjunger, en annan blir förvånad över låtvalet och mer av det finns inte.
Som ni märker så har jag väldigt mycke att göra eftersom jag har tid att obsevera allt som pågår i klassrummet. Vi har medieproduktion i TV förrästen. Jag, Elin och Angelica gör en film, det gör alla i klassen. Den innehåller en jakt, ett tillfångatagande och ett kord. det gör alla i klassens filmer.

Efter hårt arbete och utmärkt anstänging så är vår film klar och jag måste säga att den blev jättebra! :) hahaha skoja men den duger väl för våran kapacitet och kunskap xD

tyvärr så kommer ingen att någonsin få sen den(yees!), förutom hela klassen -____-


byee
(p.s. Marre I need to talk to you amediatly)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: