hela dagen torsdag

jag sitter i skolan och väntar på att joanna ska sluta så att vi kan åka buss 127 hem tillsammans :)
för er som vill veta lixom =D

jag har matteprov imorgon, det är inte bra, för det här avsnittet har jag inte lagt ner ett skit på bokstavligen nästan. det handlar om funktioner och vi har bara haft 2 veckor på oss att lära oss det och så ska vi lära oss med grafritare på miniräknarna och skit :s
men imorgon är det fredag, och även fast man har hundra miljoner saker att göra i skolan så gör tanken på helg och frihet allt värt det :)
jag har tänkt på hur mycket folk klagar på allting, och det är väldigt deprimerande!
jag ska försöka att var mer positiv och glad för att påverka andras välkänsla.
om man är ensam om att klaga känner man sig faktiskt bara dum :P
ni ska få en 'dagens låt' av mig också! :)

alla som sett alvin and the chipmunks ;) såå söt!<3

puss<3

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: