The Voice 08

Mange Smith

Var på The Voice igår, vad det händer saker egentligen ;s kan bara börja med en sak; fjooortisar och va de ställer till med bråk då? euuwck De som ville ut från mitten var helt svettiga (!) och varma, kabläää! Jag och Marre gick dit före Sara Becca för att kolla om vi kunde hitta hennes kompis Vlademir, men nix. Vi var där en timma innan det skulle börja men ingen skymt av honom in the crowd. Sen så hittade vi inte Sara och Becca heller. Så där stod vi, asbra platser och så skulle vi gå till Sara som vi inte hittade ;s :P och vet ni vad någon gör? :( när jag försöker komma ut, inte tränga mig före, så äre nån som ställer sig mitt i vägen och så ger om mig ett såntdär hånflin typ och Marre hade redan gått innan hon kom "kom dit" så var ju lixom helt själv där mitt bland hennes 10 folks :s lite scared faktiskt
:( sen så vare en brevid henne, som inte var hennes kompis, som släppte förbi mig. och då när jag gick så skriker hon horunge efter mig och drar mig i håret (!!!!!!!!!!) :@ snacka om att jag blev arg! och jag blev ännu argare för att jag inte kom på något att säga, det måste ju vara nåt som knäcker henne men inte så att hon börjar bråka med mig, tänk er jag mot 10 "black women" huaaa :s Jag hann ikapp med Marre och så tänkte vi gå ut, fast då hade polisen spärrat av så om man går ut (eller inte kommit in i tid) så får man inte komma in igen.. Vi satte oss under ett tak och efter typ 10 minuter som kommer det några ungdomar helt förskräckta och bar på deras kompis som typ hade svimmat av! Hon hade typ satt sig ner eller blivit nerknuffad och sen hade nån sparkat henne i huvudet :S fyfaaan man kände sig så hjälplös i den situationen. sen så var det massor med fjortisar som bråkade och efter hundra år så kom Flo-Rida! :D alla väntade på Low och självklart så kom den sist ;p när den väl kom så skrek alla och jag tänkte stackars de som står där i mitten, tinitus fan :s jag och Marre var liksom inte där inne utan vi satt på några bänkar a bit from the screaming crowd. det var en kille (han kan inte ha varit nykter) som började dansa till låten som en liten fjortis hahaha jag och Marre fick oss ett gott skratt där med :) Sen vare typ slut och vi skulle möta upp Vlademir på stationen, hans mobil hade laddat ur men han hade fått lånat en av nån snällis, så vi väntade där typ 50 min och han kom inte :( jag ville ju träffa en trollkarl :D så skulle vi kliva på tåget men det var ju såklart heeelt fullt så vi väntade på nästa som skulle gå om en timme, typ tio över tolv.. Becca åkte hem med Elin, Anna och Tash, diiiss och vi satt och väntade vid BK, sen så gick vi till perongen och Marre skulle hitta någon vuxen att åka på, men ingen ville! :O en jävla gubbe sa: köp en ungdomsbiljett! och så gick han :o sen så hittade vi en trevlig tjej som sa ja :) sen på tåget sa de i högtalarna att tåget inte kommer att gå ända till uppsala pågrund av barnarbete! haaha nejrå men sara och marre tyckte att han sa det och några brevid oss höll på att garva ihjäl sig haha. banarbete ska det ju vara ;) så vi fick åka buss från Knivsta. Väl i uppsala så velade vi mellan buss, tåg eller lifta. ett förslag försvann illa kvickt för tågen går ju inte :P så vi ställde oss vid busshållplatsen och så var det typ bara 10 minuter tills den skulle komma så det var inte värt risken. Väl på bussen så satte sig en kille bakom oss, inte nykter kan jag säga, och så ringer han nån snubbe: A tja jo jag var såhär på stan och ja slogs me 5 killar och ja kan bara säga att jag knäckte näsbenet på en av dem, jag fick tre slag i nacken och så sprang jag därifrån. jag frågade om jag kunde få en snus! sen så ringde jag polisen och min langare och han frågade om jag ville att de skulle komma dit och knäppa dem fast jag sa att det gick bra. a fan jag har fett ont i nacken hejdå. typ så sa han fast med "fylle-lespa" och jag var värsta chockad, kunde inte hålla mig för skratt :p och så börjar han prata med oss! drar hela historien igen och ja, jag kan inte skriva om allt här för det orkar ni inte läsa. en sak kan jag säga och det är att han fick sara och marre att pussa han :o hahah omg! tur att jag satt mittemot haha :P sara spelade in hela samtalet så jag kan ju skriva av det till ett personligt inlägg för er som vill :) sen så vare en kille bakom honom som hade filmat med, i början verkade han shjysst fast sen så började han skicka en massa bilder till min mobil :s först en söt liten bäbis, sen röda rosor och sen massa hjärtan :s och sen en bild på honom när han ser helt deprimerad ut. jag blev lite rädd och så klev Marre av så jag var tvungen att titta på han :'( jag stängde av min bluetooth och tittade på nåra fulla ungdomar ända tills han klev av :S han hade säkert tagit kort på mig med! :''(
ushaa säger jag bara, fast det har ju ändå varit rätt så skoj förutom det där sista och den där himla störiga bruden :p


till again
CYA

3 kommentarer
Anonym säger:

Hahaha jaa du den där killen på bussen säger jag bara... om han hade varit good looking hade det varit en annan historia men jag säger som så, att jag uppskaddade enormt mkt en dusch igår kväll och min sköna,varma säng :)

2008-08-17 @ 11:53:06
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

opps det va från mig det tidigare inlägget ;)

2008-08-17 @ 11:53:47
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

jag säger bara, some night!

2008-08-18 @ 12:48:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: