Lördag med potential?

Jag vet inte, det ser ut som att solen har lust att titta fram lite grann denna fruktansvärt dåligt-vädervecka. Wohoo! =) igår kväll så var det ju sol med :) på tal om igår kväll... å, jag trodde att dagen var s.k. "made" och så bestämmer jag mig för att göra slingor.. Vafan ska jag hålla på så med mitt hår för? jag blir ju aldrig nöjd och varför skulle jag göra det själv?!?! Mams&paps säger att det är supersnyggt men NEEEJ! det är typ flammigt ='( Mitt hår är ett mysterium och det blir aldrig som jag vill ha det punkt
får se vad jag hittar på idag då ;) skulle ner på stan med Ellie och Sara idag igen fast kanske stannar vid ett solarium ist. känner mig så blek

till again
CYA

1 kommentarer
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

HARU FÄRGAT HÅRET?!??! let me seeee :O :D

2008-08-11 @ 11:41:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: