im sorry, im sorrie

Okej jag vet att jag inte hart bloggat på evigheter och Sara är på Gotland så jag kan inte skylla på att hon haft datan hela tin så, här kommer en liten update

Mitt sommarjobb har börjat och jag har hitills tjänat ihop 2100kr ;D och det är vad jag kallar lättförtjänta pengar, behöver knappt göra nånting! ;s det är typ uttråkande och det känns som att man får lön för att man står ut med att bara stå å glo.. hm,
jaja det har väl varit rätt så kul endel dagar, då vi har gått på promenad med dem, speciellt Astrid och Ruth!!! :) de är ena härliga damer det!
Igår så tittade jag på film med Marielle, Stolthet&Fördom, helt bra fast vi såg den korta verisionen. den långa är 5½h! :o tack för det vännen, finns här för dig always ♥
Åååå jag vet inte vad jag ska skriva mer, det finns ju såklart mer å tillägga fast det är inget för er, only for me an my folks!

till again,
CYA


1 kommentarer
Marielle säger:
http://marresweet.blogg.se/

tack för att du lyssnar <3

2008-08-11 @ 11:38:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: