finally

I'm finally done with my summerwork on skogsgården and i'm like not gonna tell you this in english, haha påminner mig om i onsdags (ellerhur sara,jenny,becca?) ;P
Jag har nu tjänat 4500kr och jag är helt nöjd eftersom jag faktiskt inte har gjort så mycket mest bara bäddat sängar, fixa frukost och sånt där "random" stuff. Kom iväg lite sent idag från jobbet för att det var tennismatch Sverige-Franrike som höll på i hela 4,5 timmar eller nåt =OOOO så den gick väldrigt över tiden och matchen Sverige-Tyskland (d) i fotboll gick samtidigt och slutade mitt inne i andra halvlek. SVERIGE VANN (!!) och ska spela final mot nån och jag är så glad :)
Tyvärr höll inte tjejerna i fotbollen ihop på förlängingen och Tyskland fick in två mål innan matchen officiellt var slut. bummer :(
jaja imorgon så ska jag på The Voice med några nära och jag ska träffa min Älskade<3 som jag inte träffat på ett helt år! ;( that kinda stiinks!
sen börjar skolan och jag är som vanligt jättenervös (alla som känner mig vet att jag har en orolig själ ;P haha) för jag är inte säker på att jag kommer i samma klass osm Becca och it scares the skit out of me

till again
CYA

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: