Möte hela dagen

Hej allihopa!
Idag så var jag tvungen att gå upp klockan 6 för att jag och Sara skulle vara nere vid Centrum 7.30.   -___-
Vi skulle till Östhammar på något möte så vi var framme efter ca en timme. Sen så fick vi hjälpa till för det började egentligen inte förns klockan 10! Jag blev lite pissed. Sen så skulle jag och Sara gå över till konsum och köpa en full påse av Geisha, Marianne och Dumle.. tänk er 3 överfulla påsar! =S Han som skulle betala detta var tvungen att öppna kassaskåpet för att komma åt pengarna så han skulle komma strax därefter men såklart så glömde han mig och Sara så han kom efter en kvart ungefär. Jaja.. Iaf sen så började mötet för Junis och jag fattade noll i de 3 timmar som vi satt och lyssnade.. Sen kom Jin när det var lunch på en resturang och sedan så började UNF:s möte klockan 2 och höll på ända tills klockan 6, lysande! hade hur tråkigt som helst och det var först när vi skulle äta middag som det började bli lite kul iaf.. Sen så åkte vi hem.. Vi orkade inte vara kvar längre så nu är jag hemma. SKÖNT!





0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: