Läskig kvinna

image4
Längtar efter sommaren!

En gammal kvinna kom och gick genom korridoren på skolan där jag och Jin satt och så säger hon:
-Hej Jin! med ett glatt flin i ansiktet.
Jin säger hej tillbaka utan att tänka något vidare på det förns typ 2 sekunder efter och så frågar hon mig:
-Elin, sa hon till mig?!
-Jaa.. (?)
-VAA! Hallå! Vänta!
Kvinnan stannar inte så Jin springer fram och frågar:
-Hur kan du veta vad jag heter?
-Det finns ju katalog! säger kvinnan och går.
Jag och Jin börjar asgarva! Alltså detta var en kvinna som ingen av oss hade sett förr så det är väl klart att man blir lite misstänksam om en främling säger ens namn. Men att hon hade kollat i katalogen och kommit ihåg Jin och hennes namn är lite
creeeapy .. ellerhur?

1 kommentarer
Jin säger:

haha jaa det va såå läskigt!! :P

2008-04-14 @ 17:54:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: