Grattis bror!

image21

Grattis Niclas 18 år!
Han har fått godis av min lillasyster, kläder, pengar, och en helkroppsmassage av mor&far och till sist..
så fick han en silverkedja utav mig och sara, värd något men man fyller ju bara myndig en gång eller hur? =)



I skolan så var det något jättteäckligt på golvet i korridoren till omklädningsrummen till idrotten! Take a look.
kiss?
Det visade sig att det hade droppat mögelvatten från taket! =Sdet droppar från taket..

På vägen hem så spöregnade det ute! Jag och Sara skulle hämta vår lillasyster på fritids och vi var ungefär vid Konsum när "helvetet bröt lös" så vi skyndade oss till viadukten för skydd men när vi kom fram så slutade det regna! Allvarligt! Det blev solsken och jättefint väder! Det tackar jag för även fast jag inte kunde se något för att mitt ansikte var som ett vattenfall =P Här är sara som vill att jag ska skynda mig, haha =)
spöregnade

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: