Göteborg!

Aaaaaah! Ljuva stad! ^_^
image34
Är i Gbg just nu och jag älskar't! Verkligen underbart vackert här!
Jag och Sara fick gå tidigare från skolan för att hinna med bussen in till stan för att hinna med tåget till Arlanda och hinna med flyget till Göteborg. Hängde ni med? ;D
Vi hade tänkt att åka in till självaste kärnan av staden men en kompis till Sara som bor här sa att vi bara ska åka in dit om vi vill bli våldtagna så det lät ju inte lika muntert  =/
Aja, fortfarande lika vackert men kanske lite för mkt storstad för min smak.
Däremot så är en sak jag fått reda på är att Liseberg öppnar IDAG!
Synd bara att vi inte kan åka in eftersom det är sent och imorgon så är själva kursen vi åkte hit för.
Ngn annan gång för hit vill jag definitivt igen! Jag älskar göteborgska!!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: