Göteborg i mitt <3

ÄNTLIGEN (!) så är jag klar med mitt NO-arbete! eller jag är så illa tvungen eftersom det ska lämnas in imorgon (sista dagen) så, hehe.. det får bli som det blir helt enkelt..
Har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag nu men i Göteborg så var det helt underbart! När vi skulle åka hem ( ='( ) så kollade Seth upp bussar, tåg, flyg och allt det dära och så tog vi en buss till en station som vi sedan skulle kliva på en annan buss till Landvetter (Gbg's flygplats) men det visade sig att det hade stått fel på internet och att det inte gick några linjer den dagen så busschaufören som vi hade åkt med innan sa "hopp in med er" och så skjutsade han oss till flygplatsen!! Det var inte ens hans linje och det satt andra passagerare på bussen men de verkade vara vana (?) whaat? Detta skulle aldrig hända i Sthlm eller Uppsala, bara i Göteborg <3

Tack och hej :)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: