Fredag!

Idag så har jag varit trött men det är man väl alltid så ingen idé att klaga ;)
Har inte gjort något speciellt ännu men sammy kanske tittar förbi så det blir väl skojj =D
image5
Sammy provar chrilles glasses, haha!



Är hos grannen och vill spela Guitar Hero III men det verkar inte som om att jag kommer att få göra det på ett tag iaf för de sitter och spelar något Mariospel med mkt våld =S =P

Jag för övrigt suger på både detta Mariospel och GH men men sånt e livet.. man kan ju inte vara bäst på att right? ;)

Until I see ya again, bye ;)


1 kommentarer
Anonym säger:

ahhhhhhhhhhhhhhhhh har inte sett den där bilden!!
hahahaha vad gör jag?!?!?!

negativa: jag blundar, gör något crazy med läpparna och håret sticker ut istället för in.
posetiva: mitt hår glänser

2008-05-07 @ 19:09:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: