tjugotredje.

dags för en rejäl uppdatering kanske? drar en snabb visa om igår. jag åkte hem till becka i klassen och drack vin till kortspel. Elin fick alla klunkar, yeee! Sen fick Johanna för sig att jag skulle klippa henne haha så då blev det lite frisörstudio i badrummet. Bra vart det iallafall med tanke på klumpsaxen jag klöpp med och alkoholhalten i blodet. Men sen när vi drog vidare så såg jag att jag missat lite på luggen så jag fixade det hemma hos Filip, självklart skär man sej.. kul vare igår iaf. Vi badade, endel nakna och endel i underkläder. Nu är jag hemma och packarpackar. Imorgon (kl. 2 på morgonen) susar bilen mot färjan till Nynäshamn. Gotland, here I come!

2 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

du bara drar utan att säga att du åker :( sad face, ha det så kul på gotland!

2010-07-23 @ 12:59:32
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

men jag har haft gotland planerat jättejättelänge, trodde du visste! <3

2010-07-23 @ 15:49:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: