Spanien mot Holland

Ikväll är den stora matchen, finalen i VM. Personligen hoppas jag på Spanien men tydligen så är hela familjen för Holland så de ska bli kul å titta me dom haha! Klockan 20.30 ikväll sparkas bollen i Sveriges första kanal. Snart kommer Ellenore hit med sina badkläder och hoppar i med Malin och Christoffer. Jag ska titta på, får inte bada. Andra Ellinor fyller krogmogen på tisdag! Äntligen baby, äntligen! Å då får jag ha min nya klänning, och så får Elli sin present som jag hoppas att hon kommer att älska! :D Aa livet känns bra nu, I'm happy.

3 kommentarer
e.t säger:

Sounds good <3 jag hejar dock på holland, muah!

2010-07-11 @ 20:48:46
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

krooooooogmogen!!! äntligen! 1 liten dag kvar nu & nu e' ju kl över 12 så IMORGON VAFAN IMORGON!! <3 :D happyface.

2010-07-12 @ 00:09:22
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

hahha e.t inte braaa!

jaa! :D:D bara några timmar kvar!!! så slipper jag köpa cigg hahaha! :D :*

2010-07-12 @ 11:06:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: