ni vet en tiopoängare

ni vet en sån där tjej man aldrig skäms för å hänga me. Idag är det hennes tur. Finally, finally, finally. Idag fyller Ellinor Olsson vuxen, krogenmogen och 18 år. Jag kommer ihåg när det var min och Saras tur den 10nde februari, och hur surt det var att du inte kunde följa med oss på våran första utgång, och hur låååång tid det var kvar tills du kunde joina oss. Men nu är din tid här mitt hjärta. Det gick snabbare än vad du trodde, även vad jag trodde som hela tiden sa att -det kommer, det kommer snart. Imorgon ska du ut på riktigt för första gången och vi har äran att få följa med dig! Det kommer bli toppenhärligt, och du kommer att älska det min lilla dansprinsessa :) Åh jag kan inte vänta tills jag får ge dig din födelsedagskram, och present såklart! Haha den kanske inte är lika bra som den du fick av dina föräldrar, men jag hoppas att du älskar den ändå ^^ Puss mitt hjärta, och grattis på födelsedagen! ♥


2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

TACK ÄLSKLING :D!! ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEN!!!! <3

2010-07-13 @ 08:46:50
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

wii grattiiis!!

2010-07-15 @ 13:28:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: