förmörkelse

ikväll blir det bio med mina bruds. Carro, Elli, Sara, Linda + mej själv tar plats i Spegeln klockan 20.45 för att se Eclipse! härligthärligt. Eclipse betyder förmörkelse, och den svenska boken har de valt att döpa till Ljudet av ditt hjärta. Lika klockrent korrekta översättningar varje gång, eller? Ohwell.. Eclipse. Förmörkelse. Saker som lägger skugga över ljuset. Total eclipse of the heart. När saker är jobbiga så är det bra att man har stöd bakom sig, och jag står bakom dig fullt ut min vän, älskling, mitt hjärta. Om det ändå hade varit så lätt att man kunde  lägga över bördan och bära den åt dig skulle jag göra det tusen gånger om. Fan att allt ska hända samma person over and over. Ingen rättvisa i världen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

<3

2010-07-07 @ 15:16:31
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

betyder det inte solförmörkelse? fin bild på bella!

2010-07-12 @ 23:55:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: